25 de noviembre de 2014

Intentar de nuevo.... / Zacząć od początku

ES: Si, voy a intentar de nuevo mantener mi blog  así como toca. Ya tengo un plan de actuación jeje es decir voy a ir preparando los posts por adelantado. En otra manera no se puede. Artesanía es un tipo de "trabajo/vicio" que no te deja mucho tiempo libre. Día parece muy corto para realizar todo lo que quieres... Bueno, así que ya veremos. Espero cumplir la promesa y también espero mas publico en mi blog...eso va a ser mi deseo para el año que viene :) :*

PL: Tak, spróbuję od początku utrzymać mój blog tak jak należy. Już mam plan działania haha tzn. będę się starała przygotowywać posty z wyprzedzeniem. W inny sposób chyba się nie da. Rękodzielnictwo to rodzaj pracy/uzależnienia, który nie pozostawia Ci dużo wolnego czasu. Dzień wydaje się zbyt krótki aby wykonać wszystko to co się zaplanowało. Więc zobaczymy. Mam nadzieję,że uda mi się spełnić obietnicę y również mam nadzieję na trochę większą publiczność na moim blogu... tak, to będzie moje rzyczenie na nowy rok :) :*



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Gracias por visitar mi blog!!! Tu comentario sera visible tras mi aprobacion! :)

Dziekuje za odwiedziny! Twoj komentarz zostanie opublikowany po jego zatwierdzeniu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...