26 de noviembre de 2014

Coleccion NUTELLA! / Kolekcja NUTELLA!


ES: Como ya podeis ver, me encanta el chocolate! Y no solo el chocolate en las barras... :) Me encanta Nutella!! Sabeis por que?  Es algo increible! De Nutella se puede hacer mil cosas! Pasteles, sangwiches, colacao y lo que a mi me gusta mas....comerlo a cucharas !! :P Creo que no es solo mi vicio. Por eso he preparado una colección para l@s enamorad@s de Nutella! Que os parece?

PL: Tak jak już zapewne zauważyliście uwielbam czekoladę! I nie tylko taką w tabliczkach... :) Uwielbiam Nutelle! Wiecie czemu_ To jest coś nieamowitego! Z Nutelli można zrobić wiele rzeczy! Ciasta, kanapki, kakao y cos co lubię najbardziej.... zjadać ja łyżkami !! Wydaje mi się, że nie jest to tylko moje uzależnienie. Dlatego przygotowałam kolekcję dla wszystkich zakochanych w Nutelli! Jak Wam się podoba?












No hay comentarios:

Publicar un comentario

Gracias por visitar mi blog!!! Tu comentario sera visible tras mi aprobacion! :)

Dziekuje za odwiedziny! Twoj komentarz zostanie opublikowany po jego zatwierdzeniu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...